13/14 februari .12

älskade syster tog klivet och blev hela 18 år. min lilla lillasyster börjar bli stor. helt galet.

min underbara fru och vän josefine firade ett år till i livet. den vackra och starka människan.

min prins och palats-delande vän fyllde 21. 21!! ih, vi börjar bli gamla nu.

och jag satt här. 140 mil bort. ja, jag hade en extrem hemlängtan. på jobbet hände absolut ingenting! illamåendet tog över och allt var allmänt segt.

idag vaknade jag med ett uppsvullet ansikte och mådde allmänt pyton... som tur är så har jag superfina flickor här som drog med mig ut på promenad i det fina vinter-vädret! två timmar av snack och skratt och jag var mycket gladare! så nu tänker jag ignorera att mitt ansikte ser hemskt ut, ta på mig finkläder och gå ut på middag med mina björkenladies! det är ju alla hjärtans dag. och det är lite för långt till personerna i mitt liv som verkligen borde få en kram eller två idag. så jag firar det med mina nyfunna underbara vänner.

cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0