4 februari .12 .2

efter några timmar i telefon har SJ bestämt så här:
Jag kommer som längst till Kiruna idag. När jag frågade vad jag skulle göra där för att inte frysa ihjäl vad dom snälla och bokade in mig på hotell. MEN! nu är bara frågan hur det blir att ta sig härifrån. Ja, jag sitter fortfarande i Bastuträsk. På monitorn skrev dom nyss att tåget ersatts av buss. 11.10 ska den gå. kommer detta ske? Ingen som vet, ingen som vet... SÅ, ifall/när/om jag kommer fram till Kiruna behöver jag inte sova på perrongen ialla fall. Men sen måste jag som sagt komma dit också. Jag är otroligt glad att jag inte är stressad och har väldigt mycket tid att passa! Och att dator, mobil, film och spotify finns. Nu får vi se hur lång den här dagen blir! Uppdaterar när jag förhoppningsvis är på annan ort!

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0