6 februari .12

första dagen på jobbet! ni som känner mig vet ju hur otroligt mycket jag älskar att diska och städa! (ni som inte känner mig kan nu få veta att jag är ironisk i just detta nu). idag har jag städat, diskat och rustat upp en bar som legat i ide i flera månader. det var mycket att fixa på en person kan jag tala om! mycket bärande, skrubbande, diskande, preppande. men det ser ut som att det blir bra!! och utsikten kan man ju inte klaga på! lapporten i solnedgång är så vackert att det skär i mig. och sen månsken över torneträsk. det blir inte så mycket finare än så!

nu är jag helt slut! första arbetsdagen på 6 dagar. men jag gillar det! i helgen sätter det igång på riktigt med gäster, drinkar och party! det ska bli riktigt roligt att köra igen, har saknat det! tills dess blir det mer städa och fix. men fint blir det! ska försöka få upp bilder sen! nu ska jag sova!
cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0