8 februari .12

så, då börjar jag komma in i bubblan. lämnar mobilen i ett annat rum medan jag hänger med mina fina nya vänner, sitter 6 pers i en säng och kollar på film, skrattar och skämtar, och allmänt njuter av att vara här!

igår fortsatte städandet och diskandet, och vipps så blev baren redo att användas! för igår var det personalmiddag och sen häng i baren Rallaren. baren där jag ska spendera mycket tid av den här vistelsen. middagen bestod av hamburgare som smakade kanongott! och tack vare trevligt sällskap så blev kvällen toppen! trots att verkligheten där hemma bryter sig igenom bubblan då och då.

idag har det varit mer fixande och preppande, precis som morgondagen också kommer bestå av. jag är dock inte ensam längre! mina två bar-kompisar har anlänt, och det har gått riktigt bra idag! visst, efter sömnbrist och lite öl igår så var väll inte alla på topp, men det gick bra! nu börjar det verkligen kännas att allt är på gång på riktigt! och jag gillar det! in i bubblan till max.

ber om ursäkt för att bild-problemet inte är löst än! jag jobbar på det.
cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0