1 mars .12

jo, jag lever! och jag har det bra. idag värker dock hela kroppen eftersom jag utsatte mig för snowboard-åkning igår, men det var det värt! svanskotan håller nog inte med, men jag är nöjd!

annars så jobbar jag mest, umgås med mina fina underbara vänner här som kan få en helt värdelös dag att bli helt otroligt underbar. idag var en sån dag. mycket gick inte som jag tänkt, och deppheten satte in, men då kom dom som räddande änglar och kramade mig glad igen. världens finaste!

ikväll blir det spelkväll på Tian, huset där jag bor. kameran kommer vara på, så förhoppningsvis kommer blider att komma upp, om det vill börja fungera någon gång...

nu ska jag hem och få god mat och dryck innan kvällen drar igång på riktigt.
cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0