13 mars .12

oj vad tiden går fort när man har roligt! helt galet. snart halvvägs in i mars och allt bara rullar på i flygande fart. jobb, otrevliga fulla människor, trevliga fulla människor, helt underbara vänner som stöttar en trots att vi endast känt varandra någon månad, härliga skratt, kramar i massor och bara en helt megabra vardag är vad som präglar mitt liv just nu! och snöstorm. idag har det varit galet blåsigt och snöigt. så googlesarna och termobyxorna fick åka på när det var dags att gå till jobbet. uppför backen. har jag nämnt backen? om inte här kommer en förklaring, om jag har det så är den nog värd att nämna igen. backen är lång, brant, lång, brant och en väg som måste bestigas varje dag (om man inte har turen att någon kommer med bil eller skoter, då är man bra lycklig ett tag alltså!) rumpan lär bli vältrimmad innan jag lämnar det här stället igen! men då måste man nog bortse från alla härliga godsaker vi trycker i oss. tro det eller ej, men åter igen består vänskapskretsen av godisråttor! sötsaker och snacks är en självklarhet. självklart älskar jag det! det är precis min typ. ta gårdagen som exempel:
- frukost med flickorna i källaren.
- fika i snöbaren
- tacosbuffé i restaurangen
- fika i baren
- fika på gammelgården
så såg min dag ut. vi gick runt överallt och fikade. och den kunde inte varit bättre! eller jo, skidåkning på det och jag hade varit världens gladaste, menmen, man kan inte få allt här i världen.

kommande veckan består av jobb i några dagar, och sen ledig helg. eller ja, några timmar blir det varje dag, men förhoppningsvis får jag kvällarna lediga i alla fall! och på torsdag är det helledigt, så då ska vi brudar fara iväg på äventyr. kiruna blir destinationen, och vi ska vara riktigt tjejiga. känner jag karin och mig själv rätt så kommer scorett få besök i några timmar. jag längtar!!

nu blir det sova.
cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0