6 september .12

september. nu. hösten är verkligen på besök i Björkliden, och det ser inte ut som att den tänker vara härligt mysig. nej, det blåser, regnar och är allmänt vidrigt. ja, jag är ingen höstmänniska någonstans. det vet jag sen tidigare. men i detta fall menar hösten att det är slut på sommaren på riktigt! snart dags att lämna detta fina ställe. snart dags att fara tillbaka till öret.
 
men när oktober knackar på så blir det andra bullar! resa med en bästaste vän, dags att uppleva en ny del av världen. ska bli otroligt spännande!

tillsvidare blir det jobb, träning (ja, jag springer och gymmar och håller på, måste ju ha lite krafter till äventyret!) och intensiv-häng med vännerna här uppe! för sen är det fyra månader tills det drar igång här uppe igen, om man kommer tillbaka. vem vet! inte jag i alla fall...
 
nu blir det ner "new girl" och chips tillsammans med huskamraten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0